blog layouts

blog layouts

Saturday, November 04, 2006

Εδώ και κάτι μήνες, όλο ένταση, φωνές και τσακωμούς για τα πιο απλά .
Έκανα υπομονή, δεν ξέρω γιατί, ίσως δεν ήθελα να χάσω κάποιες υπέροχες στιγμές που μου χάριζες.
Ίσως πάλι να μην ήθελα να χάσω εσένα.
Όμως ο καιρός περνούσε και το μόνο που είχε καρφωθεί στο μυαλό μου ήταν η φυγή.
Ένιωθα πως πια δε με γεμίζεις όπως πρώτα.
Δεν έχουμε να πούμε τίποτα, αλλά και αν ανοίγαμε ένα θέμα, οτιδήποτε, το τέλος ήταν πάντα ένας τσακωμός.
Δε θα σκεφτώ ποιος είχε δίκιο και ποιος άδικο, το μόνο που θέλω είναι να κρατηθώ μακριά σου.
Φθορά σε όλα, με κούραζες πολύ, γκρίνιαζες ακόμα και για ανόητα πράγματα, καθημερινά.
Ίσως να σε είχα κουράσει και εγώ, ποιος ξέρει;
Σου ζήτησα για λίγο να μη συναντιόμαστε.
Ήθελα να δω αν θα ήταν αισθητή η απουσία σου, αν μου ήσουν απαραίτητος.
Η φωνή σου άρχισε να τρέμει και να κομπιάζει.
Άκουγα πως προσπαθούσες τάχα να κρύψεις έναν λυγμό.
Θεέ μου, δεν είναι δυνατόν , έκανες πως έκλαιγες .
Έπεσες τόσο πολύ στα μάτια μου.
Ήταν μια κακοπαιγμένη , τραγικά κακοπαιγμένη παράσταση.
Έκανες ακριβώς ότι αντιπαθώ, προσποιηθηκες .!
Αηδιάζω, είναι σκληρό , απαίσιο, όμως δε μπορώ, θα σου το πω , σιχαίνομαι, ΣΕ σιχαίνομαι.
Τώρα πια είμαι σίγουρη για την απόφαση μου.

12 Comments:

Blogger candy's τετραδιακι said...

Να δεις τωρα που επεσε στα ματια σου,ποσο ευκολα θα τον ξεπερασεις!
Στο ευχομαι μεσα απ την καρδια μου!
Καλο σου ξημερωμα!

:)

3:54 PM  
Blogger alcimede said...

καλώς σε βρήκα
και καλή αρχή


Αααα, η στιγμή που κάνουμε κλικ, η τελευταία σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτηράκι κι επιτέλους λυτρωνόμαστε
μαγική
ότι μορφή κι αν έχει

2:34 AM  
Blogger VITA MI BAROUAK said...

Καλή αρχή!

8:09 AM  
Blogger Χάδη said...

Όσο συντομότερα φεύγουμε από μια τέτοια δύσκολη κατάσταση τόσο καλύτερα!
Η ζωή είναι πολύ ωραία για να τη βασανίζουμε έτσι!

Καλή συνέχεια!

11:23 PM  
Blogger Theodosis Volkof said...

Kαλά κουράγια... κρίμα βέβαια, αλλά τι να γίνει. Δεν είναι όλα στο χέρι μας... και για να θυμηθούμε υον φίλο Νίτσε - Ό,τι δεν με σκοτώνει, με κάνει πιο δυνατό.


Βολκώφ

5:33 AM  
Blogger shades in the dark said...

Καλώς ήρθα στο χώρο σου.
Στο παρελθόν ήμουν σε μια παρόμοια κατάσταση, πίστεψε με δεν οδηγεί πουθενά..
Καλό δρόμο..

2:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ειπες δυο λεξεις κλειδια: "προσποιηθηκες" και "σε συχαινομαι".
Πιστεψε με ειναι οτι καλυτερο μπορεις να νιωσεις πριν το χωρισμο. Να εισαι σιγουρη οτι οσο κι αν τον αγαπησες δεν θα σου λειψει καθολου.
Θα τον ξεπερασεις πολυ γρηγορα και θα ζησεις πολυ πιο ομορφες στιγμες.
Εχω ζησει το χωρισμο απο την αλλη πλευρα,χωρις κανενα τσακωμο,χωρισαμε φιλικα. Ειλικρινα στο λεω με ειχε διαλυσει ολη αυτη η κατασταση και κρατησε αρκετο χρονο.
Μακαρι να αισθανομουνα κι εγω οπως εσενα την μερα που χωρισαμε. Θα ηταν εντελως διαφορετικη η ζωη μου...

Ευχομαι πολυ συντομα να ερθεις και να μας γραψεις για τη καινουργια σου σχεση και το ποσο ευτυχισμενη εισαι!!

Καλως ηρθα λοιπον και θα τα λεμε εδω!

Γιωτα

1:59 PM  
Anonymous argyrenia said...

με τίτλο ο,τι αγαπώ σ'ένα πανέμορφο μπλοκ, θα ήταν κρίμα να συνέχιζες με ότι σε συνθλίβει και σου προκαλεί αηδία.

Πράττεις παραπάνω από σωστά!!!

Καλημέρεςςςς

2:17 AM  
Blogger Flareman said...

Υπάρχουν τόσο ξεφτίλες που κάθονται και καταδέχονται να ψευτοκλαίγονται από δειλία;

Νόμιζα πως το είδος ήταν απολειφάδι των αρχών της δεκαετίας του 90 και ότι έχει εξαφανιστεί.

Α, και κάτι άλλο, δεν υπάρχουν φιλικοί χωρισμοί. Αυτά τα πολιτισμένα δεν τα πάω:)...

2:46 PM  
Blogger oti_agapw said...

Oυτε και εγω τα παω!
Ευτυχως λυτρωθηκα !!

3:46 PM  
Blogger adam brown said...

Hi, this is not so related to your page, but it is the site you asked me 1 month ago about the abs diet. I tried it, worked well. Well here is the site

3:04 AM  
Blogger barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

9:39 AM  

Post a Comment

<< Home