blog layouts

blog layouts

Friday, October 27, 2006



O ερωτάς......... τους

Ακόμα μια νύχτα που δε μπορώ να κοιμηθώ.
Το μυαλό μου έχει κάνει τα πιο μακρινά ταξίδια,
όχι σε τόπους μακρινούς αλλά σε πρόσωπα.
Πρόσωπα που πέρασαν από την ζωή μου.
Παράξενο αλλά τους θυμάμαι όλους.
Άλλον λίγο άλλον πολύ.
Προσπαθώ να σκεφτώ ποιον αγάπησα περισσότερο με μια αγάπη δυνατή, σαν αυτές τις αγάπες που διαβάζουμε στα βιβλία, σαν αυτές που βλέπουμε σε κάποιες αισθηματικές ταινίες.
Η ώρα περνά και εγώ δε μπορώ να διαλέξω αυτόν τον έναν, αυτόν που μίλησε στην καρδιά μου.
Τρομάζω.
Δε θέλω να παραδεχτώ ότι δεν αγάπησα , τι μου συμβαίνει?
Δεν είμαι ικανή να αγαπήσω?
Κανείς δεν ήταν ικανός να αγγίξει την ευαίσθητη χορδή της καρδιάς μου?
Αυτή η σκέψη ίσως να με βολεύει περισσότερο.
Τους σκέφτομαι και το μόνο που μου έμεινε από αυτούς τους υπέροχους άντρες, είναι ο τρόπος που έκανα έρωτα μαζί τους.
Α, ο … ήταν πολύ τρυφερός, ο … μιλούσε την ώρα εκείνη υπέροχα, ο … είχε περισσότερη αντοχή από τον …… , ίσως και από τον …. …………
Μα τι κάνω??
Δε θα πρέπει να είμαι καλά.
Τώρα που είμαι μόνη με τον εαυτό μου μπορώ να πω μια αλήθεια.
Μια μεγάλη αλήθεια που πονά, πονά εμένα σαν γυναίκα.
Ερωτεύτηκα τον τρόπο του έρωτα τους και όχι τους ίδιους.
Η καλύτερα να πω πως ερωτεύτηκα τον τρόπο που έκαναν sex και όχι τους ίδιους.
Ίσως το ίδιο να συμβαίνει και με αυτούς.
Μα τι λέω??
Ίσως ???
Είμαι σίγουρη
Πριν βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε, ψάξατε καλύτερα μέσα σας.
Ξέρω πως πολλές γυναίκες θα πουν ότι δεν πάνε στο κρεβάτι με έναν άντρα αν δε νοιώσουν κάτι βαθύτερο.
Μα και εγώ αυτό ένοιωθα ή αυτό νόμιζα οτι ένοιωθα.









11 Comments:

Blogger deadend mind said...

α. η φωτογραφία που έχεις στο προφίλ σου είναι τέλεια.
β. το "βαθύτερο" είναι και υποκειμενικό, και σαφώς αμφισβητήσιμο. Και μια σκέτη έλξη μια χαρά βαθιά είναι, κατά τη γνώμη μου.
γ. πριν αγχωθείς για το πως θα σε "χαρακτηρίσει" ένας αναγνώστης σου, σκέψου εσύ αν είσαι ικανοποιημένη με αυτό που είσαι. εσύ πώς σε χαρακτηρίζεις; αυτό είναι το πρώτο που μετράει.
γ. καλώς ήρθες στην μπλογκόσφαιρα! :))

9:27 AM  
Blogger oti_agapw said...

Φοβαμαι τα ανυπαρκτα συναισθηματα μου.
Ευχαριστω για το καλωσορισμα σου.

9:44 AM  
Blogger VITA MI BAROUAK said...

Εσύ πρέπει να ξέφυγες από νουάρ ταινία, μοιραία πρωταγωνίστρια…

1:01 PM  
Blogger Good As You said...

Είμαι 20 χρονών και έχω νοιώσει μερικές φορές ότι δεν εχω αγαπήσει ίσως και επειδή νοιώθω οτι δεν αξίζω να αγαπηθώ.....Είσαι 36 και σκέφτεσαι το ίδιο.??? Με τρομάζεις....... Δεν πειράζει... Περιμένω και άλλα ποστς σου πάντως...... Να σαι ειλικρινής, θέλω να μάθω από σένα πράγματα.... .Τα φιλιά μου...

2:51 PM  
Anonymous Arthuro Bandini said...

Να ξέρεις ότι στην τελική ο "συγραφέας" είναι ο μόνος κριτής του "έργου" του και όχι το κοινό του.Το αν τα συναισθήματά σου είναι "ανύπαρκτα" όπως λες δεν μπορούμε να το κρίνουμε εμείς ως "αναγνώστες"..Μπορούμε να ταυτιστούμε όμως..Μπορεί όντως να έχεις αγαπήσει ή να έχεις αγαπηθείς απλά ίσως να χρειάζεται όλοι να απομυθοποιήσουμε την "αγάπη".Ίσως να είναι δίπλα μας και να μην το έχουμε συνειδητοποιήσει.
Όπως λέει και ο ποιητής "στον έρωτα πορευόμαστε μόνοι.."
Welcome στην παρέα!!

4:06 AM  
Blogger pote-xana said...

Μην είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου σε τέτοια θέματα. Συναίσθημα δεν είναι μόνο η αγάπη αν και αυτή επίσης δεν είναι ποτέ η ίδια.Κάθε συναίσθημα διαφέρει απο το άλλο.Αισθάνθηκες κάτι που το πήρε ο άνεμος. Ε και;Δεν κουμαντάρουμε την καρδιά μας.Αυτή μας πάει όοπου θέλει.Κλείσε τα μάτια και ακολούθα την, αυτή ξέρει και κάποια στιγμή θα σε πάει εκεί πού πρέπει. Μην ξεχάσεις ποτέ οτι η καρδιά δεν κοιτάει ηλικίες!
Καλώς ήρθες στην οικογένεια.

9:20 AM  
Blogger oti_agapw said...

@ vita mi barouak
To λες φανταζομαι για την φωτο μου,
kαλωσηρθες.

@ good as you
δεν αξιζεις να αγαπηθεις; Τι ειναι αυτα που λες; Ολοι αξιζουμε.
Παντα ειλικρινης ειμαι, δεν ειδες πως ξεγυμνωθηκα στο πρωτο μου θεμα;

@ arthuro bandini
πρεπει να απομυθοποιηθει η αγαπη ναι, αλλα με το παθος τι γινεται οταν πεθανει;

@ pote xana
οτι αισθανομαι το παιρνει ο ανεμος
Ειναι φυσιολογικο αυτο;

2:24 PM  
Anonymous Arthuro Bandini said...

Εάν χαθεί το πάθος τότε προσπάθησε να το αναγεννήσεις από τις στάχτες του..
Για μένα δεν είναι απαραίτητο να μείνει ως έχει.Μπορείς να στρέψεις το πάθος σου αλλού..που;;Δεν ξέρω..σε ανθρώπους,ζωά.έμψυχα και άψυχα όντα.
Πάντως πιστεύω ότι για να αγαπήσουμε κάποιον άλλο ίσως πρέπει να αγαπήσουμε τον εαυτό μας όχι όμως με την εγωκεντρική έννοια.

8:31 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Δεν ερωτεύθηκες τον τρόπο του έρωτά τους καλή μου... απλά ερωτεύθηκες τον έρωτα ... γενικώς!

6:18 AM  
Blogger alcimede said...

συμφωνώ με τον ασκαρδαμυκτί

κι ο καθένας μας εστιάζει αλλού
για μένα είναι το βλέμμα
εγώ ερωτεύομαι βλέμματα

2:32 AM  
Blogger disa said...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區

7:43 AM  

Post a Comment

<< Home